Протягом чотирьох років URE Club проводить незалежне дослідження понад 100 відділів продажів житлових комплексів Києва та області де по полицях розібрали роботу кожного менеджера, його вміння почути клієнта та запропонувати йому найкраще вирішення для придбання квартири.
Відділ продажу Міста в місті «Нова Англія» завжди бореться за лідерство, і цей рік не став винятком, адже почесне журі Аудиту відділів продажу, ознайомившись із досить цікавим, креативним, а головне мотиваційним підходом, визначило спеціальну номінацію для «Нової Англії» — «Краща мотивація до придбання тут і зараз».
«До Дня народження «Нової Англії» ціни на квартири тануть» — саме так звучала наша спеціальна пропозиція. Її суть заключалась у тому, щоби дати можливість інвестору визначити для себе рівень знижки, але сам відсоток вигоди залежав від кількості придбаних об’єктів, тобто рівень знижки зменшувався з кожною покупкою квартири в «Новій Англії», — розповідає Наталя Гой, директор із маркетингу Royal House.
Результатом такої пропозиції від забудовника стала велика зацікавленість клієнтів і швидкість прийняття рішень про придбання квартири, до того ж, незвичайність такої акції зацікавила й експертів ринку, які визнали її як кращу мотивацію до придбання.
Повернутись назад